Ensam jävel

Idag har jag haft en sånhär "HATARANDOMSFÖRDEKOLLARPÅMIGBARAFÖRATTJAGHARTRETIMMARSHÅL" dag, pisstråkigt.
Även att alla i min klass hade lektion förutom spännbögarna Johan och Robelirobban som var på hak och lyfte skrot (bokstavligt talat).
Men när man sitter där i korridorn och kollar på några avsnitt utav south park och ser enbart ensam ut..

Liksom de som går förbi lär ju se mig som en sådär "ENSAMMOBBADJÄVELSOMÄRFÖRDÅLIGFÖRSÄLLSKAP" och jag började leka in mig i rollen lite..

Ett tag satt jag på toaletten och tänkte att nu kommer ingen behöva tänka så om mig men då kom jag på att snart kommer säkrt ett städtant så jag gick ut igen. Sen träffa jag Greken i min klass som ville käka och jag tänkte vafan, jag är ju redan mobbad så jag följde med.

Då sätter han sig med resten av klassen som jag inte heller känner så bra för att prata. så jag satt och smsade så det inte skulle bli så tråkigt.. JO FÖRESTEN!! till er som är "ENSAMMOBBADJÄVELSOMÄRFÖRDÅLIGFÖRSÄLLSKAP" kan jag tipsa om att sätt dig med en random grupp i matsalen så ser du inte så mobbad ut..
Vilket fall när jag satt där i matsalen och kände mig lite mobbad och kollade på alla som gick förbi så var det jättenär att jag skrek BOOOOOOOOOOOOOBS till en tjej med schysta rattar, men jag sket i det för då skulle min cover spricka.

Jo föresten så ska jag klippa mig



Kommentarer
Postat av: LARS

"Sen träffa jag Greken i min klass som ville käka och jag tänkte vafan, jag är ju redan mobbad så jag följde med." haha :P

2009-11-17 @ 16:08:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0