Fortsatt konstigheter

De där med att vara trött på morgonen är ju askonstigt.
Veckarklickan ringer och jag på fullt allvar tror att det är någon som skickar något fylle sms, jag försöker läsa det men jag kan inte sluta kolla i kors så jag lägger ner mobilen och vaknar till lite mer och inser att det inte är något sms.

Detta hände mig 2 gånger i morse.

Även att jag brukar inbilda mig att jag ser svarta ninjas i ögonvrån.. jag brukar inte fråga folk om dom noterar de för jag är rädd för att de ska tro att jag är annorlunda.

BTW så har jag världens goaste alarmsignal! Den heter B437 B0iz - Mic Checkj och det är jag, Ivar och Carl som är bandmedlemmarna så länge, kan skicka låten på msn till den som önskar den.. kommer säkert fixa så ni kan lyssna på den via någon länk bara..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0