Tuffa tider..

Dag 1

Superglad för att nu äre på gång, meddelar alla om att de är på väg hit.

Dag 3

Tänker inte så mycket på att de är på väg och fokuserar på andra saker som och är kul.

Dag 6

Börjar bli nyfiken och håller utkik varje dag om de kommit och man börjar se ett leende på läpparna.

Dag 9

Dagarna går och det är besvikelse för varje dag som dom inte kommer:

Dag  fjorton

mitt tangentbord börjar bli kontigt; jag kan inte skriva stora bokstäver eller siffror; sjukt störande; iallafall så börjar hoppet sina; jag känner mig lite besviken::

kommer mina radiosändare/mottagare någonsin komma?

Kommentarer
Postat av: LAC

din tegelsten i ett fint inslaget paket kommer nog snart

2009-11-05 @ 11:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0