Dagen efter

Det blir ett ganska kort inlägg.

Fan! här sitter man sunkig som fan och skrattar lite smått åt sig själv.
Drömde att jag var karaktären i spelet prototype och jag jobbade på ett köpcenter och använde mina krafter till att göra kunderna nöjda. men det gick förlångt och jättestora vakter från stadt ville döda mig så dom jagade mig.
Jättesega vakter vare som jagade mig måste jag säga, men jag fick för mig att jag ville vara superhjälte så jag spöa skiten ur en massa gangsters med pistoler istället.
Jag vaknar upp och gårdagen hade helt flygit ur skallen men kroppen påminde mig att jag hade kul igår.

Så, nu ska man se vad som händer, kanske käka jättemycket

Skål för Carl!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Det låtar ganska bra det där du! ^^

2009-09-21 @ 11:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0