Demo Bloggning

Tja fan!
Hur jävla skönt äre inte att sitta i en stol och känna endorfinerna rusa i kroppen? :)
YEAH! thats what im talking about!

Nä men fan, riktigt jävla random dagar kan bli alltså!
Eller asså det började nästan med att vi hade filmkväll igår natt med Carl och gänget! notera att jag har ett ascoolt gäng som typ i That 70s show!

Iallafall så kom jag hem kl3 och var riktigt jävla trött men beslöt mig för att kolla på film tills jag somna på datorn och riskera att något päron väckte mig och gnäller över att datorn är på..

HAHA! brorsan öppnar dörren till mitt rum efter 6 timmars sömn och jag flyger upp ur sängen och blir klarvaken.
det är var jag kallar reflexer.

Familjen drar iväg med segelbåten så jag ligger hemma och halvsover..
runt 8 så kommer det ett sms om en förfrågan om jag ska med ut på krogen och vafan, det händer ju fan inte ett piss. så jag turboduschar och gräver fram skatten jag gömmer under sängen och tar mig till förfesten.. skönt folk även om jag inte kände många,

på krogen skaffa jag en adoptivpappa och en flickvän, jag tappa bort pappa och det tog slut ganska fort mellan mig och tjejen.

går hem ensam och skrattar åt mig själv, ringer lite folk men ingen svarar så jag gör det bästa av situationen så jag plockar upp en snigel och berättar om mitt underbara liv och snackar om hur underbart det är att ha vänner.. det blir inte bättre än vad man gör det till.

Eftersom snigel (som han så enkelt fick heta) så förslog han att jag skulle börja blogga.

notera att jag skiter hur min svenska är just nu och jag har det jättemysigt då jag sitter i min fotölj och lyssar på gamla låtar jag har på mobilen...

SKÅL FÖR RÖDAFARAN!




Kommentarer
Postat av: LAC

fan va bra de här e

2009-09-21 @ 13:43:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0