Försökte vara seriös

Började skolan kl 11.50, kom hem kl 14 kanske med ett paket från posten. kl 18 åkte jag och lars med fler till en middag. åkte hem kl 21.45 och nu sitter jag här då klockan är 23.57.

Med insperation utav http://jorpas.blogspot.com/



Iallafall tänkte jag skriva talet vad jag kom ihåg av det.
nu kanske ni tror att vi var full, så var det inte, vi har en ruskig scenskräck, det var även internationell publik,
Vi vill tacka steffano då han inte hånade oss för vårt löjliga beteende :D

-----------------------------

C - Ja, Jag är ju ingen riktig talare men som dom gamla romarna brukade säga, "Det löser sig"
Eller hur klara? och drog tummen mot näsan (internskämt)

M- Ja, Kul att ni sticker!

C-Men vafan! det där skulle jag ju säga senare

M- Aj fan, Men men iallafall. Märta, Studen vi hade tillsammans var dom bästa timmarna av mitt liv! <3
    Veronica, det skulle aldrig funka

C- Ja som Micke sa så är det kul att ni åker, får inte misstolkas.

------------------------------

Klart så skämtar vi bara, tänkte improvisera och försöka skriva någonting fint om er

Klara

Även om du är känslig för vin och skiter i det så älskar vi dig ändå. Jag har många favoriter och du är en av dom,
Jag kommer alltid minnas dig som tjejen som lärde mig att dricka kaffe. Min träningkompis som alltid gav det där lilla extra. Tjejen som vågar sitta med 4 killar nästan nakna i en svettig bastu.
När du är borta över en helg så märks det på gängen (som du älskar att kalla oss), iallafall enligt mig så märks det då man blivit van vid att ringa klara när man har lust för att få lite action.




Veronica

Oj, oj, oj vilken brud! även en favorit tjej som gillar att ta för sig och bjuda på sig själv. Jag tror att blommorna jag fick av dig och klara står kvar i vasen fortfarande, bästa sången jag hört.
Dock tycker jag att du ska jobba lite på ditt morgonhumör så du inte har ihjäl någon ^^
Du är nog den där tjejen som går runt på Peace and Love och alla killar tänker "JAG MÅSTE KRAMA NÅGONTING".





Märta

Åh min lilla gullegris! Jag känner mig förkrossad efter separationen. Vi som var så goda kollegor då vi stog och flirtade kunder på hamngata i Hudiksvall. Det var liksom Micke och Märta, vi var som gjort för varandra.
Men tråkigt nog så gick det bättre för mig och konkurrerade ut dig, hoppas du hittar nå nytt i gamla stan.
Vem vet. du kanske hittar någon stalker som mig nere i sthlm som till och med är mogen nog så han gått in i puberteten.





Lycka till!


Kommentarer
Postat av: LAC

fan va bra!!!

2009-09-24 @ 01:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0