Frida Eriksson 17år!

Hej, det är jag igen!
Idag fyller Frida 17år och eftersom vi är så grymt tajt med varandra så tänkte jag göra någonting extra, det blev så jävla grymt att jag måste skriva om det så alla kan vara med och beundra min genialitet.

Som ni alla vet så är jag inte som vanligt folk, jag är finurlig.
Börjar direkt då jag slutade skolan, solen skiner och jag tar min granner BMW Z4a till iggesund för att plocka upp henne. Jag hade förbrett allt, vi skulle snart dumpa bilen hos en bärplockare då jag inte behövde bilen längre.

Alla har väl hört hur Frida alltid tjatar om att hon vill sjuta barnen i Enånger, så jag tänkte vad kan starta en bra föderlsedag bättre om inte att få sjuta lite folk. så vi gled in på konsum i Enånger och frida fick ett luftgevär och en bruk kulor.

Frida älskade det men inte personalen då de hittade henne efter att ha sjutit ett dussin barn.
Dock kom vi lindrigt undan då det slog dom att Frida fyller år just denna dag så de lät henne sjuta slut på kulorna medans de sprang runt och lekte måltavlor. De var dum nå jävulskt.

Nu börjar klockan närma sig två och snor Joel Nygårds moppe som vi flitigt använder.. både till sex och annat kul.
Sedan köper vi muffins utav sperman jag donnerade.

Kl tre så sitter vi i mitt ute i skogen och äter våra muffins men Frida som tänker på sin hälsa kastar muffinsen ut i skogen, hör och häpna men hon lyckades kasta dom på skogsturken "Vem fucking vare som kasta?!" kul kille de där.

klockan hann bli sex innan vi tog oss ut ur skogen, på tal om sex så kanske du undrar varför det tog oss 3 timmar att ta sig ut ur skogen.

Nu kommer jag inte ihåg mer

Grattis Frida!


                             


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0