Tja fan, igen!
Börjar bli lite trött nu såhär på kvällskvisten och känslorna börjar flöda, som mina tårar ungefär från min stora förlust under gårdagen.

Det är konstigt ändå att det känns såhär då jag tror att det var jag som gjorde slut.
Men vafan, det är väl skitsamma. full-som-man-va, så-gick-det-inge-bra, moa-oa-ha-ha ha-ha.

Men men, man inser väl inte vad man haft tills man blivit av med det.
MEEEEEN det hade inte funkat eftersom hon ska flytta till sthlm och mingla med glidarna på stureplan, det hårda i det är väl att det är jag som kör ner henne.

Jag har en plan som ska ge henne en tankeställare, men jag kommer inte avslöja det innan det är gjort.

Och ni som är nya läsare ska veta att jag är ingen kille som överdriver, hon var dom bästa 3 timmarna av mitt liv.

Tur att Röda-faran och Carl kom och tröstade mig lite ikväll. det var mina näst bästa timmar av mitt liv

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0