Trevligt men tråkigt

Hej!
Hur min skoldag var behöver jag inte gå in på för den är det ingen som vill läsa om.
Det har iallafall varit en kunglig dag då en ny feting kamera som gör att till och med mina händer ser pygmeiga ut! Skateboarden är i körbart skick också.

Lars kom förbi på eftermiddagen för att kolla till mina nya prylar och vi drog ut och skata.
Det borde se jävligt lustigt ut eftersom vi ser ganska coola ut när vi går där med brädorna, sen när det ska till att skutta med dom så är det inte mycket att hurra för.
Lars trotsade iallafall tyngdlagen och fick upp brädan 2dm upp i luften, då använde han enbart fötterna också!

Efter ett sådant oxdräparskutt så blev Lars svettig som en fransklodis, en sån som olof är nu då han bor i tält och konkurrerar om sovplats med ett vildsvin.
Jag kanske har fått det om bakfoten men det är den uppfattningen jag fått när jag lyssnat på Carl.
Iallafall så var lars svettig nå jävluskt och finbyxan skulle ju för det var ju avslutningsmiddag eftersom powerpuffpinglorna Märta, Klara och Veronica ska överge oss för sin dröm om att få jobba på Stockholms gator.

Kvällen var supertrevlig, käka tacos med kladdkaka är typ det bästa jag vet kostmässigt.
slapp tvinga i mig kaffet till och med, Tack Klara!

OJ nu kom jag av mig känner jag.. tillbaka till från att lars var svettig som en gnu!
Vi kom hem till mig och då var det låst och ingen svarade på varken mobiler, hemtelefon eller dörrklockan.
Vi var utelåsta, Jag blev alderless röd av stress och svettades ennu mer.

Efter att ha varit nervösa i 20 min så ringer jag pappa och då visar det sig att ha varit i duschen då vi gjort ett misslyckat försök att ta oss in sen hade han suttit och käkat och kollat på Lars medans han svettades som en gök i en banijo.

Men vi kom iväg iallafall med gott om tid att leta oss till "The Place To Be".


Jag är ganska nöjd med den här bilden på mig och Lars.

Tillbaka till där jag var förut så var det dags att åka hem men först så ville ju alla att jag och Carl skulle ha det traditionella Talet som vi alltid brukar ställa upp med.

Nu kommer jag inte riktigt ihåg hur talet gick men ska fråga Carl.

Tack ivar för att du körde hem mig.. kunde ju ha slutat hur som helst om jag tagit mig hem på annat sätt.


Jag kör ett till inlägg för er som tycker det är jobbigt med långa texter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0