You Don't Know What You've Got, Until You Lose It

Hudik - Ett shepp kommer lastat

Stockholm - Med vadå?

Hudik - Powerpuffpinglor

------------------------

Igår var det dags att resa till huvudstaden då Märta, Klara och Veronica skulle bosätta sig där.
Såklart var Jag och Lars där och såg till att allt gick rätt till och att inget pinsamt hände tjejerna.






Resan ner var ju hur kul som helst, alla var såklart glada, Veronica och Klara fick turas om att dela bälte med mig, Jag bjöd på skorpor.






Så höll det på i typ 3 timmar säkert tills vi kom in i rusningstrafiken då det började kännas att nu var det inte Hudiksvall längre. Glada som vi är så vevar vi ner rutorna och vinkar åt alla, ropar saker som "Full med bajs, Tar lugnt med cykeln, har du sätt Hübben?" och vad vi nu ropade. Fast jag tror att det var bara Jag Veronica och Lars som tyckte det var roande.




Vi kommer fram lagomt till middagstid med varmt välkomnande av Herr och Fru Hübben!
Medans vi packade ur bilen så greps tjejerna utav de jag vill kalla "Darinsyndrom" eller om man säger det lite modernare så kan man kalla det "Johanpalmsyndrom"

(Exempel) http://www.youtube.com/watch?v=-jjLCul8V9E

Hur som helst så bjöds det på festligheter som pizza, vin och sovplats.
Tråkigt nog så dog batteriet på kameran under bilresan så det blev inga fotografier från stockholm.


dagen efter så blev det hemfärd för Mig och Lars, med smygtårar i ögonen vandrar vi igenom stan men händerna i fickorna och nacken vikt dubbelt.

Tack Hübben för ditt trevliga mottagande, att vi fick sova över och maten.
Glömde säga det och glömde även fråga om du kunde dra en av de omtalade bibelhistorierna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0